tirsdag, mai 30, 2017

Dagbok 2017: 30.mai

Klokka er 19.10, temperaturen er + 12 grader og det er overskya. Godt arbeidsvêr med andre ord, anten ein er ute eller inne.
Dagane går som ein røyk uansett, anten dei er gode eller mindre gode. I dag har vi hatt ein god dag. Det er alltid spennande å sjå om Nils er i form når han står opp og i dag var han bra. Først kom den vanlege HBO-en og målte sukkeret, og så kom det ei som tok blodprøver. Nils har det bra på den måten at han ikkje har store smerter, han har appetitt og godt humør, men blir andpusten av den minste ting, så det blir mykje til at han sit og ser på TV. Eg går til og frå, men sjølvsagt held eg han med selskap når eg kan.
Etter det vanlege morgonstellet i dag sette eg brøddeig, og så shina eg opp kjøkkenet etter at brøda var komne i omnen.
Starta eit storarbeid ute, og er langt frå ferdig. Då vi bygde tilbygget brukte vi Leca-stein, og Nils hadde lite lyst å pusse veggene, derfor planta vi eføy, som har vakse veldig villig , for å seie det slik. Ikkje berre oppetter veggen, men heilt oppå altanen og inn i boda under. Nils har no prøvd å halde den litt i sjakk, men i fjor sommar vart ingen ting gjort, så no heldt eføyen på å ta kvelertak på både oss og huset. I dag begynte eg å klippe og drage dei lange utskudda, men eg er langt frå ferdig. Så langt har eg fylt tre store plastsekker. Veggen ser ikkje ut, for å seie det forsiktig, men det gror seg vel til igjen. Eg plar like ute- og hagearbeid, men den eføygreia var ikkje så kjekk.
No høyrer eg klipperane surrar og går hos diverse naboar, kanskje eg skal klippe skråninga i morgon? Men først skal eg vere med ein av naboane til gartnaren og kjøpe fine blomster til kjøkkenkassane.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...