tirsdag, mars 07, 2017

Dagbok 2017: 7.mars




Klokka er19.45, temperaturen ute er minus 5 grader C, men det er fint og varmt innomhus så lenge sola er oppe.
Føremiddagen i dag gjekk opp i litt småpjask, og til slutt sette eg meg beint ned og høyrde resten av boka mi, mens eg strikka.
Nils kom heim frå sjukeheimen ca. 14.30 og sidan har det gått slag i slag. Eg laga middag for første gong på tre veker, og eg har nok å ta av i frysaren. I dag vart det kjøttbollar i lys fløtesaus med mandelpotet og grønsaker. Nils åt godt og likte maten. Etterpå fekk han mandelkjernepudding med jordbær-smoothie i staden for saus. Eg avstod frå dessert. Vi har også hatt kaffi og litt kake. Eg føler meg som ei stappa pølse, er ikkje vant til å ete så mykje.
Vi har hatt tre besøk. Først kom kreftkoordinatoren innom så vidt, det var før middag. Seinare kom ein som Nils kjenner frå Rjåneshamna med frosen og vakuumpakka fisk, og til slutt kom ein nabo med raude roser til velkomst. Det er veldig kjekt å få besøk, og særleg for Nils som ikkje kjem seg så langt. Men vi er nødt til å frede måltida viss Nils skal få i seg maten han treng. Vi kjem til å ha lunsj i 13-tida og middag rundt klokka 16.00. Frokost og kvelds får vi ete når det passar.
Det er kjekt at Nils er heime igjen, og no kryssar vi fingrane for at han skal få vere frisk ei tid framover. Han får andre medisinar enn før, så i morgon må eg nok ta ein tur på apoteket og bunkre opp. Har fått medisinliste, og timeplan for medisinen. Så eg får litt å bryne meg på-men det er heilt greitt.
Det som ikkje er SÅ greitt er at eg ikkje får laptopen til å virke her heime etter opphaldet på Ørsta heimen. Olaug jr. har prøvd også, men lyt nok få tak i ein meir datakyndig person på sikt.
Krokusen blomstrar nedafor huset. På baksida av garasjen ligg snøen -hard som stein!


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...