fredag, mars 31, 2017

Dagbok 2017: 31.mars




Klokka er 19.35, temperaturen er +10 grader og det regnar litt. Før middag var tempen oppe i 15 grader og det var opplett. Det er i alle falle ikkje så kaldt som det var og eg føler ikkje trang til å fyre i omnen.
Føremiddagen gjekk med til å bytte på sengene, lage suppe og vente på at Nils skulle komme heim. Han kom i halv to tida, og skal vere heime på prøve. Viss det ikkje går så bra, får han komme ut att på heimen. Vi håper sjølvsagt på at han skal få mange gode dagar her heime.
Eg laga ertersuppe som han fekk til middag, og den åt han av no i kveld også. Han har lagt på seg mens han var på heimen, og prøvane han tok i dag, var fine, så no håper vi han får vere frisk ei stund.
Solveig og Øystein kom innover i 17-tida og Solveig hadde med garn i forseinka bursdagspresang, ho hadde vore til Volda for å få tak i det garnet eg likar best. Solveig og eg var på Euro-Spar og handla i dag. Eg passar på å få i hus tunge ting når eg har shopping-assistent og transport. Solveig hadde med seg kaffimat, ho veit at eg ikkje alltid har så mykje i hus.
Dette art ein annleis dag for meg som har vore her stort sett åleine dei siste tre vekene. Men eg har ikkje følt meg einsam , for eg har besøkt Nils kvar dag i mange timar. I kveld skal vi kose oss i lag framfor TV-en.
Eg kjenner to som har bursdag i dag, Audny på Eid, og Kåre som bur på Setre, men som feirer dagen på Eid. Gratulerer til begge to

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...