torsdag, mars 30, 2017

Dagbok 2017: 30.mars

Klokka er 18.30, temperaturen er + 4 grader C og det regnar.
Det var ikkje det vêret eg venta, heller, meg då eg drog frå gardinene i dag tidleg, og såg at snøen lava ned. Eg var veldig låk i hofta i går kveld og ikkje mykje betre i dag, så eg burde vel ant uråd.

I dag hadde Nils og eg avtale om å møte lege og sjukepleiar klokka 13.00, så eg gjekk heimanfrå alt klokka 11.30. Nils fekk så vidt i seg lunsjen før det var møte. Etterpå sovna han, mens eg las i lydboka.
Etter ein del prat fram og tilbake, vart vi samde om at Nils skal få kome heim i morgon, men om det ikkje går så bra, skal han få komme tilbake til Ørstaheimen utan å måtte om sjukehuset først. Eg skal innrømme at eg er litt skeptisk etter dei erfaringane vi har, men om han får ein ny infeksjon, kan han få behandling på heimen. Eg vil sjølvsagt gjerne ha han heime, men eg føler på ansvaret. Han et godt no og har lagt på seg, men han er ikkje sterk, så eg er skeptisk. Men sjølv hadde han så lyst heim, og det forstår eg godt.
Avtalen var at Einar skulle komme på besøk kl.17.00 og det gjorde han. Han visste sjølvsagt ikkje at Nils skulle heim i morgon, så han ville pynte opp rommet med gule roser. Det hadde han kjøpt til meg også, så no er her roser på alle bord. Ja, så begava som vi er blitt dette siste året ! Det er heilt utruleg kor mange det er som har støtta oss på alle måtar.
Kari og Kåre kom også innom i dag. Det er somme som er veldig flinke til å besøke slekt og venner på heimen. Sjølv hadde eg aldri vore innafor dørene før Nils kom der. Men så har eg vel heller ikkje kjent så mange som har vore der.
Einar køyrde meg heim, med ein masse pikk-pakk,+ blomster etc. så kjem dei med Nils og rullatoren i morgon.
Solveig kjem truleg ein tur i morgon ettermiddag og køyrer meg på butikk såpass eg får bunkre opp. Har mykje mat rundt omkring, men det er alltid noko ein manglar.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...