fredag, desember 23, 2016

Dagbok 2016: 23.desember.

Klokka er 19.15, temperaturen er + 5 grader og asfalten er våt. Trur ikkje det har regna så mykje.
Elles er tilstanden i heimen som vanleg. Nils er verken verre eller betre, han er slapp og i dag har han vore kvalm. Då får han ikkje i seg så mykje mat heller. Og det er synd, for no har vi utrulig mykje god mat i hus.
I dag stod vi ikkje tidleg opp. Eg hadde planar om å vaske bad og kjøkken, og ikkje så mykje anna.
Det tok sjølvsagt ikkje så lang tid, men Nils fekk to besøk og ein telefon før eg var ferdig.
Det er så utruleg kor mange som tenkjer på oss og kjem innom med både det eine og det andre. Det er nesten for mykje av det gode, for som dei fleste tenkjer eg på at alt godt skal gjengjeldast med noko, og det får eg ikkje gjort. Det får meg til å tenkje på Olav H. Hauge sitt dikt om å gjere ein mann ei "beine".

Han kom or fjellet, skulde heim,

fekk føring ifrå Osa

ut til Øydvinstò.

Og han var raust

og baud betal.


Men Osamannen

var ikkje fal:


Eg vil betala;

eg kan ikkje nå deg

med ei beine att.


So gjer ein annan mann

ei beine då,

sa Osamannen,

og skauv ifrå.

                                             Olav H. Hauge


Eg oppdaga at vi hadde 3 liter H-melk som gjekk ut på dato i dag, og etter at vi hadde ete risgraut frå Fjordland, tok eg og koka graut av melka, som eg skal fryse i høvelege porsjonar- får håpe eg finn plass i ein eller annan frysar.
Eg mangla noko lite etter handelen i går, og gjekk ned på nærbutikken for å handle litt som eg kunne bere heim. Der trefte eg nokre naboar på julehandel, og dei baud til at eg kunne få sitte på med dei heim. Dermed kunne eg handle to fulle posar-så då vart det enda meir mat i huset.
No er det eit dilemma: Skal vi sjå på NRK 1, eller på TV 2 ? Eg plar alltid velje "STAS-kanalen"-men så skal Arill vere på TV 2. Vi må kanskje ta opp eitt av programma og sjå det etterpå.
Anne Marie ringde til Nils i dag. Han likar at folk ringer og pratar med han, og det er det mange som gjer. Han har stor slekt og mange venner.
Så er det kanskje på tide å ønske alle som les bloggen min ei GOD JUL.

Julebrev har eg ikkje skrive i år fordi eg manglar e-postadresser. Det er fint om de sender mail til meg slik at eg får inn att adressene. Eg brukar no berre denne e-postadressa: olaug.trovag@gmail.com
Nils har same adressa, det er berre å bytte ut det første namnet. Vi brukar stort sett kvar sin PC for tida.

1 kommentar:

arieldog sa...

Fint dikt det der! Ønsker dykk ei fin og fredeleg feiring :)

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...