torsdag, desember 22, 2016

Dagbok 2016: 22.desember.

Klokka er 20.05. Temperaturen ute er +1,5 grader C, og i dag trur eg neppe det har vore heilt lyst særleg lenge. Det er greitt med regn og mildvêr, men ein blir trøytt av å gå rundt i eit evig mørke.
Elles har det vore ein hyggelig dag på mange måtar. Nils måtte legge seg etter frokost, men så stod han opp og dusja etc. og sidan har han vore oppe. Han er ikkje akkurat sjuk, berre slapp, og noko kjem vel av medisinane han tek. Eg har stort sett vore oppe-gåande heile dagen. Det vanlege husarbeidet tek si tid, og i dag har eg steikt sveler igjen. Har ein takke, så får ein bruke den!
Einar og Audun kom i 15-tida, og etter at vi hadde ete og drukke kaffi ei stund, reiste Einar og eg på handel. Det er jammen bra å ha shoppingassistent !
Eg hadde laga meg til ei lang liste, med mange tunge ting, og etter mitt ønske hamna vi i Furene på Coopbutikken der. Der er det litt betre plass enn på Amfi.  Det var mange som hadde tenkt det samme, og alle hadde stappfulle korger, men jammen gjekk det unna. Dei fleste som jobba der var utlendingar, smilande og hjelpsame.
Då vi kom heim bar Einar og eg alle varene inn i kjellaren, og etter at vi vart åleine, var eg ned og fekk alt på plass i kjøleskap og frysar. Trur vi har mat nok!
Eirik var ein liten tur innom i dag, for å få med seg pakkane frå Kongsberg, og så kom Birte og Håkon så vidt innom døra på veg til Hareid.
I morgon har eg tenkt å vaske og rydde til jul, og så blir det kanskje ein bitteliten tur på nærbutikken- til fots.
Vi er innstilt på å slappe av og kose oss med TV-program i jula. Og så kjem det nok folk innom når det lid på. Vi har hatt mykje besøk i det siste og vel sjølve å vere to-eine på julekvelden.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...