søndag, juni 19, 2016

Dagbok 2016: 19.juni


Klokka er 18.15, temperaturen ute er + 16 grader, sola skin og det er ein liten bris. Tidlegare i dag var det både regn og grått-dvs. eg kallar det "vatning"-for dei siste par dagane har eg ikkje vore ute med slangen. Ja, i dag har eg ikkje vore ute i det heile tatt på grunn av at eg har vondt både i hofta og kneet. Viss eg ikkje er betre i morgon, må eg kontakte ein fysioterapeut som er ekspert på slimposebetennelse. Eg har ei open avtale med henne, men no har eg vore relativt bra heilt sidan jul, så eg har ikkje brydd meg. Det er ikkje plenklipping som har skada meg, men det at eg dreiv og klatra opp og ned på ein stol då eg hengde opp gardiner. Til vanleg brukar eg ein krakk som trappetrinn. Ja, for sin dårskap skal ein lide.
I dag shina eg fint opp på kjøkkenet etter frokost, og så la eg meg på sofaen og las ut krimboka mi, før eg laga middag. Det blei ein gryterett i dag også, med ris til. Eg likar så godt den "ris-kokaren" eg fekk av Solveig. Då veit eg at den treng akkurat 20 min. i mikroen, når eg set den på med kaldt vatn. I dag vart det "Orientalsk gryte" med kjøttdeig. Den var nokså smaklaus etter mine begrep, så eg måtte både krydre og salte ekstra. Eg driv og testar ut alle Toro-grytene no, sidan det er noko som Nils likar og har lyst på. Han har no friskna til litt etter kvart. Eigentleg ville han ha vore på Kina-restaurant i dag, men eg makta ikkje å sitte så mykje.
Etter middag la eg meg på sofaen med ei ny bok, på nord-norsk, og sovna og vakna i timesvis. Veit ikkje kvifor eg var så trøtt i dag, for eg sov godt i natt, men eg hadde tatt eit par smertestillande, så det var vel derfor.
Ja, når vi går her heime og surrar heile dagen og ikkje ein gong er ute i hagen, så blir livet litt snevert. Då er det godt å ha datamaskina å ty til, så har ein kontakt med folk uansett. Og vi er no ikkje så ringe at vi ikkje kan ta ein tur med bilen-om vi vil.

                       I dag kan vi gratulere Elin med dagen! 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...