torsdag, mars 24, 2016

Dagbok 2016: 24.mars

Klokka har passert halv seks, temperaturen er + 6,6 grader C. I dag er det overskya igjen, og no regnar det litt.
I går hadde påskegjesten hos naboen med seg ei drone og filma nabolaget vårt. Han bad om lov. Bildet over viser koleis det såg ut her i går med omsyn til snømengde etc. Det er ikkje så mykje annleis i dag, men dei fleste av oss er ute og spadar i snøen av og til for å sette fortgang i smeltinga. Nils held på nedanfor huset no.
Det har vore ein stille og roleg dag i nr.7. Nils for ut i hamna for å sjå etter båten, han vaska og rydda litt om bord. Mens han var vekke laga eg ei kake, så festa eg trådar på eit lestepar, og rydda og sorterte garnrestane mine. Dvs. dei eg har her-nede i kjellaren har eg ei stor kasse med garnrestar, og kva dei skal bli til, veit eg ikkje. Las på FB om nokon som heiv ut små garnendar som fuglane kunne ha i reira sine..........
No var det lenge sidan siste fiskemiddag, så i dag smakte det godt med kokt lange. Elles har eg vaska ei maskin med klede, men eg har brukt ein god del av dagen på strikketøy og lydbok. Det er veldig stille i gata vår i dag-i går var det mange som var ute i sola,
I kveld skal Margrete & co gå om bord i nattbussen -og så er dei i Volda i morgon tidleg. Håper dei får ein god tur.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...