fredag, mars 25, 2016

Dagbok 2016: 25.mars

Klokka er 18.00, temperaturen er + 7 grader C og akkurat no er det fint vêr ute. Sola er framme så vidt det er.
Tidlegare i dag var det ikkje så fristande å gå ut, men no fekk eg lyst å ta ein tur. Nils har vore ute og spada litt i snøen i dag også.
Før middag sat eg og såg TV, noko eg aldri plar gjere på dagtid, og så strikka eg sjølvsagt.
Til middag hadde vi steikt laks.
Etter at vi hadde kvilt litt og drukke kaffi, laga eg til eit par kaker som vi skal ha i morgon. Då skal vi ha eit lite familietreff. Huset er ikkje så fint i orden som det var før i veka, men trur ikkje nokon bryr seg så mykje om det. det viktigaste er at vi får treffe alle som er heime ferie og frå ferie.
Det skjer ikkje så mykje slike innedagar, og det er kanskje det beste.
Fortsatt god påske til alle!

Ingen kommentarer: