onsdag, mars 23, 2016

Dagbok 2016: 23.mars

Klokka er halv seks, temperaturen + 8 grader C og i dag har vi hatt nydelig sol. Eg skulle ut og ta bilde i finevêret, men då var apperatet utan straum. men så kom naboen nettopp på døra - mannen hennar hadde filma heile nabolaget med drone,  dei ville spørje før det ev. la ut huset vårt ut på nettet. Så sjekk Facebook, så får de kanskje sjå korleis vi har det akkurat no.
I dag har det vore ein litt annleis dag. Vi starta dagen med ein handlerunde på Amfi, på Coop og på Bunnpris. Heldigvis har vi eit kjøleskap i kjellaren, der vi brukar å ha poteter og grønnsaker. I dag vart det skikkelig vaska, og vi fekk plassert det meste av det vi har kjøpt der.
Etterpå fekk vi klipt ned to av clematisane, for dei var store og buskete, reine rote-reira. Etter så mykje aktivitet fekk Nils lyst på Kina.mat, og eg var ikkje sein å be, så det blei ein tur til Volda.Der borte var det full vår, i alle fall nede i sentrum. Det er vel litt snø oppe i bakkane der også, men ikkje så mykje som her.
 Etter at vi kom heim  vart eg ståande ute i gata og snakke med naboar, såpass eg fekk litt frisk luft før eg la meg på sofaen med boka mi. No har eg ei plate att å lese, så skal eg skrive litt om den på bloggen.
Resten av kvelden blir det vel stort sett strikketøy og TV, eg blir vel ferdig med enda eit reste-leste-par i kveld. Men blir eg ferdig med restane-det er eit anna spørsmål.Det var reine vitamininnsprøytinga å få sjå sola i dag etter å ha vasa rundt i skodda i dagesvis.
I dag fyller Ingeborg 23 år, og feirar dagen i lag med mor og søsken i Oslo.



Gratulerer med dagen, Ingeborg (til høgre)!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...