søndag, januar 17, 2016

Bok nr. 6 -2016: Steikje te styr.

Sidan Øystein har skrive eitt av innleggea i boka, var vi på boklanseringa i Aasentunet sist haust.Til jul fekk vi boka i gåve. 
Boka inneheld fleire korte fortellingar, essay eller kva eg skal kalle det. Eg veit ikkje kva som var oppgåva til forfattarane, men dei må ha stått relativt fritt. Det som er felles er at innlegga handlar om Sunnmøre og sunnmøringar. Somme har skrive fortellingar eller minne frå barndommen på Sunnmøre, andre har prøvd å analysere "sunnmøringen". Ikkje alle innlegga er like bra, men eg likte veldig godt somme av dei. Dei som har den beste "analysen" av sunnmøringen er etter mi meining Kjetil Tandstad. Den som har skrive  ei nærmast burlesk fortelling om eit bryllaup på Sunnmøre - er Øystein.
Boka kom ut på SELJA forlag, og det finst ei liknande bok frå Sunnfjord.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...