søndag, oktober 25, 2015

Dagbok 2015: 25.oktober

Klokka er 18.10 og det er mørkt ute, noko som har litt med tilbakestilling av klokka å gjere. Mange med meg ville gjerne hatt sommartid heile året-men det er visst ikkje mulig.
I dag har det vore regn og grått heile dagen, og snø langt nedetter fjellsidene, det er det eg kallar giktvêr. Hadde nokre veldig bra dagar i veka som gjekk, men i går vart det for mykje sitting i bil og på konsert, noko som eg har merka i dag.
Har i alle fall vore ekstemt lat i dag, mesteparten av tida har eg hatt lydbok på øyret og lese ferdig boka til Trude Teige.
Og så har eg laga middag-det var fort gjort- og elles har eg ikkje gjort noko særleg.
Vi var invitert til Eid i dag, sidan Svein hadde bursdag, men det vart til at vi utsette turen-og det var mi skuld.
I kveld er det mange program vi skal sjå på TV-og så har vi enno ikkje sett opptaket av "Skal vi danse" . Men vi veit kven som gjekk ut. Når vi ser programmet på opptak tek det berre halve tida.
I dag fyller altså bror min 74 år; han er berre 1 år og 7 mnd. yngre enn eg. Nils hadde også ein bror, Leon Severin, som var fødd den 25.oktober. Han kom bort på sjøen då han var 17 år; han hadde vore 76 år om han hadde levd i dag.
Og i morgon fyller Rasmus 51 år. I fjor var vi på Kongsberg og feira, og då var det fint og mildt på Austlandet. På Gol var det
+ 19 grader på heimturen vår. Men i Sogn og Fjordane var det flaum. Det var så vidt vi kom oss til Anda før vegen vart stengt. Ja, vêret kan vere så ymist- men eg håper det er ei stund før vinteren kjem.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...