lørdag, oktober 17, 2015

Dagbok 2015: 17.oktober

Klokka er 18.15, temperaturen er + 11 grader, og i dag har det vore overskya og litt regn.
Vi var relativt tidleg oppe i dag, så eg fekk gjort ein liten jobb før vi tok ein tur til Vik. I dag tok eg fatt på eit par skap på kjøkkenet, rydda og vaska. Eg synest skaprydding er ganske kjekt når eg får ta litt om gongen i staden for å ta alt i ein jafs slik eg gjorde før i tida.Så vaska eg over golvet til slutt. 
Måtte vaske håret og shine opp meg sjølv før vi tok den nesten obligatoriske turen på Amfi. Der fann vi eit par vi kjenner, så vi  sette oss i kafeen og drakk kaffi og prata.
Det var ikkje så mykje vi trong i dag, men ei runde på Bunnpris gjorde at litt av kvart hamna i korga.
Til middag i dag vart det Grandis (tilbod) men vi har fisk som vi kan ete akkurat når vi vil.
Etter middag la eg meg å sofaen med lydbok, mens Nils for ein tur på terminalen for å fiske. Han er litt meir hyper enn eg.
No har eg spraya steikomnen og skal vaske den før eg tek kvelden framfor TV-en.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...