mandag, september 28, 2015

Dagbok 2015: 28.september

Allotria- rosa blomstrar, men har fått litt for mykje regn.

Nyper, seier eg; Nils seier juper. I alle fall er der mykje av sorten på Rosa Moiesi i år.
I fjor var der ingenting, verken blomster eller nyper, fordi eg hadde klipt den så voldsomt ned året før.

Epla våre er ikkje mykje å skryte av, men det er ein tidleg sort. Vi har ei jus-presse, så vi plar drikke dei. Eple i flytande form, altså.
Den mørke lillablå clematisen plar alltid blomstre seint på året. Ikkje sjeldan har det hendt at den står i blomst når den første snøen kjem.
I fjor sådde eg nokre ringblomstfrø. I år har dei sådd seg sjølve både her og der.

Denne lilja fekk eg av Solveig på bursdagen min i mars. Etter at den hadde blomstra av, sette eg den ut, og no blomstrar den igjen. Dessverre er det eitt eller anna "udyr" som har ete av kronblada.

Klokka er no 20.30. Temperaturen ute er + 12 grader C, det er overskya og opplett -det har det vore i heile dag.
Nils var vekk ut for å legge liner før eg var oppe. Han kom heim ein tur midt på dagen og fekk litt mat og kvild. Og så var det ut att igjen. Han kom heim i 18-tida med ein stamp full av lange + ei stor stygg brosme. Så no har han laga seg arbeid igjen.
Eg har no gått her og surra. Shina opp kjøkken og bad, tørka støv, vaska klede etc. etc.
Magrete kom innom ei stund mens Amanda var på balletten, og då drakk vi kaffi. Elles har eg lese litt og strikka litt, og då Nils kom heim steikte eg pannekaker og bacon. Rekna med at ikkje fisk var det rette i dag.
I kveld begynner den nye Broen-serien, det ser eg fram til.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...