mandag, august 31, 2015

Bok nr.63 - 2015: En liste for livet.

En liste for livet av Lori Nelson Spielman (Lydbok MP3-CD)
Når eg ser ei slik framside på ei bok, ei kvinne med ryggen til i eit landskap, då veit eg kva slags bok det er. Somme kallar dei "rosabøker ", slik som eg;  andre vil kalle det ein "dameroman".
Dette er ikkje slike bøker eg set høgst på ønskelista, men av og til kan det vere heilt greitt å lese ei enkel bok à la ukebladroman. Og dette er ikkje den verste eg har lese.
Eg  har gått rundt i huset med denne boka på øyret nokre dagar, det er grei underhaldning, og så er det så velsigna at alt ordnar seg til slutt. Ei rosa bok i ny og ne er heilt greitt, når ein veit kva ein får. Eg vil ikkje skrive meir om boka no, for det er fleire som skal lese den. Dei som er spesielt interesserte kan no google den.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...