tirsdag, juni 09, 2015

Dagbok 2015: 9.juni.

Klokka er 19.10, temperaturen ute er + 14 grader C og det er opplett. Men ikkje sol og klår himmel.Og no melder yr om regn ei heil veke til!
Vi kom nettopp att frå Volda der vi var på musikkskulekonsert- i lag med Margrete, Ingeborg og Erlend. Det var Erlend som skulle spele. I dag trakterte han slagverket mens musikklærar Minkov spelte piano. Dei var flinke begge to. Men eg vart nokså irritert i løpet av konserten, det har eg skrive om på FB.
Vi kjørte Margrete &Co opp på Europris og ned att på ferja, for dei hadde ikkje med seg bilen over fjorden.
Eg plagast framleis med verk i rygg, hofte etc. så no prøver eg å få time på smerteklinikken komande fredag. Eg har snakka med telefonsvararen, og så ringer dei meg opp att-det er slik det fungerer.
I dag har eg vaska bad og kjøkken litt ekstra godt, har lært meg til å ta litt kvar dag, slik at eg kan fungere sånn nokonlunde.
Driv og les to bøker i ledige stunder, ei lydbok og ei på papir. Det fungerer bra.
Middagen i dag vart lettvint. Nils var ein tur på butikken, og kom heim med Wienerpølser og pølsebrød. Heilt i orden for meg.
Nils skal på møte i SV no klokka 20.00, då skal eg sjå hageprogram på TV.

1 kommentar:

solveig sa...

I dag åt vi og pølser med brød til middag. Det er sjeldan kost.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...