fredag, juni 19, 2015

Dagbok 2015: 19.juni


Klokka er 20.15. Temperaturen ute er + 16 grader og sola skin. I dag før middag var det overskya og skodde, men så betra det seg.
Nils hadde litt fisk å styre med før middag, men då han var ferdig tok vi ein tur innom biblio og henta ei bok. Så måtte vi ha ein liten tur bort i Furene for å sjå den nye butikken til Felleskjøpet. Der trefte vi kameraten til Audun som har sommarjobb der.
Vi handla litt mat på Coop/ Amfi, og då vi kom heim sette eg i gang å lage middag. I dag vart det steikt sei, ein av favorittrettane mine.
Så la eg meg ut på solsenga og las i krimboka mi. Eg held no på med nest siste plata, det går fort unna når spenninga er på topp. Eg har dessverre ikkje vore heilt bra i ryggen i dag, noko som eg rekna med etter lukinga i går.
I dag fyller Elin 60 år. Det er rart når ungdommen etter kvart blir godt vaksne. Den gongen vi vart kjende med familien i Torvika var Elin ei lita jente på 8 år. No er ho bestemor til to. Vi gratulerer henne med dagen og ønsker henne mange gode år framover.

Og så ønsker vi alle ei god helg- og lærarane i familien : God ferie!

1 kommentar:

Elin sa...

Takk for fin helsing, Olaug!

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...