søndag, mars 22, 2015

Dagbok 2015: 22.mars

Klokka  har passert 18.00. Ute er det overskya, regn og + 5 grader C.
Eg plar seie at eg aldri kjeder meg, men i dag var det like før. I så fall er det min eigen feil.Men det må få lov å vere litt lei av alle desse grå dagane?
Og då tenkjer eg på vêret.
I dag har eg ikkje vore ute for ei dør. Baka ei kake f.m. og las ut ei bok. Nils gjekk ein liten tur. Til middag hadde vi enda ein rest å ete opp, så det blei lettvint. I morgon har eg fiskekaker på programmet, så då har eg plan for dagen.
Kom på at eg kunne no ha begynt å pynte litt til påske, såg på FB at somme hadde begynt med det. Men eg skal no ikkje pynte så VELDIG mykje.
Har begynt på ei ny bok, av Jussi Adler Olsen.Har likt godt dei andre bøkene i serien om Avdeling Q, så eg håper at denne er bra også. Men av og til har eg faktisk lyst å gjere noko anna enn å lese. Slik det er no kan eg ikkje ein gong strikke. Men elles har eg det bra.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...