tirsdag, mars 17, 2015

Dagbok 2015: 17.mars

Klokka er snart 19.00. Temperaturen er + 6 grader, max temp i dag var + 12 grader C. Sola har gått ned no, men har skine frå klår himmel i heile dag. Det var eg ikkje heilt budd på, men fekk no vere lenge på solsenga sjølv om eg hadde litt å gjere inne først. Hagearbeid er det for tidlig å starte på så vi kan berre late oss om vi vil. Nils hadde litt fisk å filetere og noko ved som skulle i sekker. Litt må vi ha å henge fingrane i.
No på kvelden var vi på Kiwi og handla litt matvarer, dit kan vi fare utan å byte om. Tok eit par bilde frå parkeringsplassen, og jammen fekk eg med ein "kjendis" på det eine. Ikkje godt å kjenne att på den avstanden.
Nils skal på gruppemøte i SV klokka 20. Synd eg ikkje har ei meir spennande bok å kose meg med.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...