lørdag, mars 14, 2015

Dagbok 2015: 14.mars

Klokka er 19.15. Temperaturen ute er + 3 grader C, tidlegare i dag var det opp i +10. Vêret har vore nydelig i heile dag, ikkje ei sky på himmelen. Klokka 18.00, då eg tok bilda, var sola vekk her hos oss, men då var det sol i Mosmarka og på Melle.

I går var eg så elendig -verkte heile dagen. I dag var eg betre, og for at eg ikkje skulle bli dårlig igjen, har eg tatt det veldig med ro.Rydda litt i huset før vi var nedover og handla. Etter lunsj gikk Nils tur i lag med Torbjørn, mens eg la meg på solsenga, godt nedebreidd, med lydbok. Sol og frisk luft fekk eg i alle fall, sjølv om eg mykje heller ville ha gått tur.
Det blei sein middag i dag også, i dag vart det skikkelig mat, steikt sei.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...