lørdag, februar 21, 2015

Dagbok 2015: 21.februar

Klokka er ca 17.30. Temperaturen er + 1grad C og snøen lavar ned.
I dag vakna eg med sår hals og tett nase og trudde sjølvsagt at eg var blitt forkjøla, som så mange andre. Men no kjenner eg ingen ting.
Eg var ikkje særleg sprek uansett; Nils gjekk ein liten tur i skogen, mens eg trykte opp 40 ekseplar av årsmeldinga à to sider, som eg stifta saman.
Etterpå var vi ein tur på Amfi og trefte litt folk. Eg kika litt i blomsterbedda då vi kom heim. Både tulipan-og påskeliljeløkar spirte fint, og eg såg våren kome.
Til middag varma vi opp att fårikål frå torsdag.Eg la meg på sofaen med lydboka mi, og då eg kom til meg sjølv att, trudde eg knapt mine eigne auge-snøen lava ned i store flukser og store mengder, så der forsvann draumen om vår!
I dag fyller Hilde på Nåra år, Henning på Eid også, og ikkje å forgløyme Majesteten sjølv. Gratulerer med dagen til alle tre (og sikkert mange fleire).




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...