fredag, februar 20, 2015

Dagbok 2015: 20. februar

Klokka er 19.45, temperaturen er + 4 grader C. Før middag labba det ned mykje blaut og våt snø, men den smelta etter kvart. Etter middag vart vêret mykje finare, og det var opplett. Nils brukte mykje av føremiddagen til å skaffe ny lampe+ lysrør til kjøkkenet ,og skrue den på plass. Eg støvsuga alle teppegolva, tørka støv etc.
Så vaska eg håret og pussa meg opp litt før vi tok ein tur til Vik. Før vi gjekk inn på Amfi tok vi ein liten tur i Hamneparken. Der er skikkelig fint, men det er ikkje så ofte vi går der. Der er ei bra samling med maritime ting og symbol.
Vi orka ikkje å ete fårikål i dag også, så vi kjøpte med oss ein pizza heim.Akkurat i det vi skulle til å ete, kom Solveig på besøk, ho ville ikkje ha pizza for det hadde ho ete før i dag. Ho var i Ørsta for å kjøpe seg klede.
Ønsker alle ei god helg. Og god vinterferie til dei som han den til gode!







Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...