mandag, januar 26, 2015

Bok nr.9 - 2015: Din nestes hus



Din nestes hus av Jette A. Kaarsbøl (Lydbok-CD)

Omtale frå forlaget:
Laus Lindborg lever et tilsynelatende spennende ungkarsliv i København. Eget arkitektfirma, gode venner, mange kvinner. Likevel kjenner han et stadig voksende tomrom. Og den dagen hans far dør uventet, truer tomrommet med å sluke ham helt.

Som en honnør til farens uforløste drømmer bestemmer Laus at begravelsen skal finne sted i provinsbyen St. Randing. Samtalene med presten som som skal forrette begravelsen fører til et slags vennskap mellom de to svært ulike mennene. Laus bestemmer seg for å bli i St Randers en tid for å arbeide med et fotoprosjekt, og snart er han husvenn i prestegården. Alma, heter prestens unge kone, en kvinne Laus lar seg fascinere av.
.......................................................................
Forfattaren hadde stor success med den førre boka si. Derfor kjøpte eg denne boka , billeg, på Clas.
Eg begynte på den tre gongar før eg tenkte at eg like godt kunne lese den ferdig. Eg trudde den var på 7 CD-plater, dessverre var det 10.
Forteljaren i boka er ein mann, forfattaren er kvinne. Trur ikkje det er så bra?
I alle fall fekk ikkje eg mykje ut av denne boka. Forstår eigentleg ikkje kva ho VIL med det ho skriv.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...