tirsdag, desember 09, 2014

Dagbok 2014: 9.desember

Klokka er 19.00, temperaturen er + 4 grader og det er så mørkt at eg ser ikkje vêret. Då vi stod opp i dag, var det kvitt over alt, og det var så mykje snø at Nils måtte ut og mòke. Eg er ikkje spesielt glad i snø, men på mørkaste tida er det fint at noko lyser opp.
Eg brukte mykje av føremiddagen til å skjere opp og steike oksekjøt til Stroganoffgryta vi skal ha 2.juledag.
Så for vi til Volda, der Erlend skulle spele på Spinneriet.Det var Alexander Minkov sine musikkskuleelevar som hadde konsert i dag. Erlend har gått over til å bli trommis, så i dag trakterte han slagverket mens Alexander spela Mary`s boychild på keyboard. Det vart heilt flott. Vi trefte også Eirik og Margrete der.
Vi nytta høvet til å kjøpe eit par julegåver, og etterpå var vi på Sko-Olsen og kjøpte støvlettar til meg. Fekk tak i finske, neste same sort som eg hadde før-dei som enda sine beste dagar i vedaskogen.
Måtte innom Amfi og handle litt mat på heimvegen. Vel heime fann vi ein pizza i frysaren, det vart middagen i dag.
No er Nils på møte i SV- eg skal lese lydbok og strikke ferdig ein lest. Strikkar "oppatte" eit par av Nils sine, som det ikkje var bøtevon for.


Prestekragane i kjøkenkassane lever enno, litt av ein kontrast til adventstaken på kjøkkenbordet.


Dette bildet er utan lyd, men på FB kan de høyre Margrete sitt opptak.

Ingen kommentarer:

Dagbok 20 24: 3.mai

 Klokka er no18.30, temperaturen ute er + 20 grader. Det har vore ein strålande dag, med sol frå klar himmel. Eg har vore her åleine heile d...