onsdag, november 26, 2014

Dagbok 2014: 26.november

Klokka er 18.30, temperaturen ute er + 6  grader C, og det har vore ein fin, lettskya dag.
Det første som skjedde i dag, var at Nils fekk ein telefon frå Rjåneshamna om at han hadde lagt båten sin på feil stad i hamna. Det var for så vidt rett, sidan han hadde tatt Matias sin plass då han tok båten på land. Matias var sjølvsagt orientert. Men så hadde Nils altså lagt båten på plassen ved sidan av, den som ein mann frå Volda åtte. Nils fekk namnet på mannen, og ringde til han og beklaga. Mannen skulle ikkje ha ut båten sin no, så båten vår kunne berre ligge der den låg, men då måtte vi betale 2000 kr til han,Voldingen. (Vi betaler alt for ein plass i hamna). Så måtte Nils ut og flytte båten, no tilbake på vår eigen plass, så no kan vi ikkje sjå den på Web cam.
Eg kunne ikkje vere med, for eg var alt i gang med å bake og koke på kjøkkenet. Hadde ein diger oppvask til slutt, så kjøkkenet måtte shinast også.
I morgon blir det nok ikkje gjort så mykje, for då er det tannlegedag. Vi får kome i lag -det er praktisk. Som regel tek det ikkje lang tid med nokon av oss.
I dag måtte vi smake på ei av dei nye spekepølsene vi kjøpte i går; vi valde ELG. Og så koka eg risgraut. Det er heilt greitt. Men det blir litt røykelaks til kvelds - for å stette behovet for saltmat.
Elles så driv eg og ni-les  Lahlum si siste bok, for å bli ferdig så eg kan lese "Harpesang" av Levi Hendriksen. Eg les og strikkar- det var nokon som ønsker seg lestar i år også, og så har eg nokre par på lager,då.
Eg stressar ikkje når det gjeld jul, men har likevel ein del ting eg MÅ gjere.
I kveld skal eg sjå SY-programmet  på TV, eit artig konsept. Sjølv kan eg ikkje sy, så eg blir ikkje så stressa som eg har høyrt at andre blir av programmet.

1 kommentar:

solveig sa...

Eg og såg syprogrammet - medan eg strikka. Noko spenning må ein vel legge inn undervegs: tida. Men artig konsept!

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...