tirsdag, november 25, 2014

Dagbok 2014: 25.november

Klokka er18.15, temperaturen er+ 4 grader ute. Det pøsregna før middag, men så letta det gradvis opp.
Før middag vart eg sittande å rippe bok og strikke ei heil stund, det vart ikkje gjort så mykje anna. Men så kan ein spørje:" Kor mykje skal ein gjere når ein nærmar seg 75?" Kanskje ein kan late seg med godt samvit då?
I alle fall tok vi oss litt mat, vi kallar det lunsj for at det skal høyrast fint ut, før vi tok oss ein handlerunde.Første var vi innom biblio og leverte ei bok, og så fekk eg låne første boka i ein serie; Margrete hadde med dei to andre i går.
Eg hadde eit ærend til Volda, og på vegen bort, stakk eg innom Tilseth og der fekk eg endelig tak i tulipanløkar, og det til halv pris. Det var rett nok av ein lav sort, men eg har slike frå før, så det går bra. I Volda kjøpte eg litt garn.
På Amfi var det ein pølseseljar i dag. Vi kjøpte tre store pølser, men vi kan godt få spekepølser i julegåve likevel, for her går det unna. Har vi poteter att frå middag, kan vi ete litt pølse til kvelds, eller vi kokar graut og har spekepølser ved sidan av.
Og så handla vi diverse matvarer på Coop. Har kjøpt inn så eg kan bake litt til jul i år også. Småkaker blir det lite av, for det blir aldri ete likevel.
Gjer ikkje så mykje til jul, det meste er å få kjøpt, og vi er ikkje selskapsfolk.
Nils kokte brosme til middag, og vi er nettopp ferdige med å ete. Nils ser Dagsnytt 18-og eg skal strikkke på lesten min.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...