fredag, november 14, 2014

Dagbok 2014: 14.november


Klokka er ca 17.45, temperaturen + 9 grader og det har vore opplett i heile dag. Men lite sol.
Somme gonger har det vore snø på Nils sin fødselsdag, andre gonger berrfrost, men dei siste åra har det vore nokså mildt.
Men aldri har vi klipt plen den 14.november. Ikkje før i dag.
I dag fekk Nils klipt skråninga nede i hagen, og i same slengen rydda han jordbæråkeren. Eg heldt til på kjøkkenet det meste av tida. Litt seinare byttest vi om å klippe plenane opp mot vegen. Eg reinsa litt ugras også, så no har vi berre ein jobb att: å klippe toppen på epletreet. Vi likar å rydde fint opp om hausten, så slepp vi å starte våren med mykje rot.
Til middag i dag steikte eg mykje god sei, og det vart litt av eit måltid! Til kaffi fann eg ein rest av ei eplekake. I morgon blir det familieselskap med mykje god mat, om alt går etter planen. Ikkje så ofte vi får samla så mange på ein gong.
Eg vil ønske alle ei god helg.

Ingen kommentarer: