torsdag, oktober 23, 2014

Dagbok 2014: 23.oktober

Klokka er 19.00. Temperaturen er + 11 grader og det har vore overskya i heile dag. Litt regn av og til.
Før middag kom feiaren, og Nils skifta til vinterhjul på bilen. Eg støvsuga og begynte så smått å pakke. Så fann eg ut at det faktisk var på tide å kjøpe ein ny koffert, og dessutan var det mykje anna vi trong, så det vart handlerunde i Volda og Ørsta.
Då vi kom heim laga vi middag; kokt lange og blomkålsuppe. Den noko undelige samansettinga kom av at vi hadde eit blomkålhovud som var ute på dato.
Etter ei pause, fekk eg pakka den nye kofferten, og neimen om den var for stor ! Hadde den vore større kunne eg hatt med meir.Ikkje berre skal ein ha med klede, men i tillegg all slags duppedittar med ladingsutstyr. Mykje å passe på. Nils tek ansvaret for å få med fisk etc. 
Vi kjem til å prøve å kome av gårde så tidleg som mulig i morgon. Godt å sleppe å køyre i ukjent terreng etter at det er mørkt. Elg kan vi treffe på også.
Det er ein lang biltur, særlig for den som skal køyre, men håper på bra vêr og berre vegar. Vi var litt meir vane med å reise før i tida, no når vi reiser så sjeldan, krev det meir tankearbeid.
Vi håper på fine dagar i Kongsberg, og gler oss til å feire.

2 kommentarer:

Hildegard sa...

God tur og hels til Rasmus og familie!

solveig sa...

God tur! Håper de får fint føre!

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...