torsdag, oktober 16, 2014

Dagbok 2014: 16.oktober

Utsikt over Ørstafjorden.
Klokka er 16.30. Temperaturen på baksida av huset er + 10 grader, men her eg sit med sola inn vinduet er det tropevarme.Det er herleg med slike dagar når ein bur på solsida.
Nils for på sjøen for å fiske sei i dag, men kom att med store makrellar. Trudde vi hadde ete makrell for siste gong i år, men no blir det steikt makrell om ei stund.
Mens Nils var vekke, fekk eg laga to kakebotnar og støvsuga på stova. Resten av fredagsvasken tek eg i morgon, for i dag ville eg UT!
Vi tok bilen bort til Hovdevatnet og gjekk tur på Ytre-Hovdeåsen. Der har vi gått mange goner før, sist vi var der var 18. mai. Før var denne åsen dekt av granskog, men no er mykje av skogen borte, slik at vegen ligg i sola. Fint der i dag. For dei som ikkje er kjende kan eg opplyse om at åsen ligg mellom fjorden og Hovdevatnet.I dag tok eg ikkje med kamera, men tok nokre bilde med mobilen. Det var ingen tung tur-passar meg bra. På heimvegen stoppa vi og handla på Amfi.

Hovdevatnet.
Det er kaldt om nettene, og det er ikkje fritt for at eg fryktar roser og andre blomster skal fryse, men så langt har det gått bra. Denne vesle, sarte potterosa frå i fjor blomstrar villig.
Lurer på korleis vêret blir neste helg. Om alt går etter planen reiser vi til Kongsberg på fredag, og vi byter sjølvsagt til vinterhjul før den tid.




1 kommentar:

solveig sa...

Ja, no er det hakket førr det frys. Plukka inn årets sisste skvåsj i går.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...