onsdag, oktober 15, 2014

Dagbok 2014: 15.oktober.

Klokka er snart 19.00. Temperaturen ute er ca+ 5 grader C, og vi har hatt enda ein nydeleg dag, med sol og finevêr.
Men eg hadde noko som eg berre måtte gjere i dag, og det var å lage fiskekaker.Det må ein gjere når ein har fisk tilgjengelig. 
Ja, no er det ikkje berre eg som er i sving, Nils fiskar og fileterer fisken og mel den ein gong på handkvern, før eg tek over. Eg rører 1,6 kg om gongen, det er dobbel porsjon av Wenche Andersen si oppskrift. Eg laga altså fiskekaker av ca 10 kilo fisk. Etterpå shina eg opp att kjøkkenet, før vi varma suppe frå i går og åt middag. Eg lengta ut i finevêret men måtte slappe av litt først.Og så måtte vi ha kaffi og kake (frå i går) Då eg endelig kom meg ut, varte det ikkje så lenge før sola gjekk ned. Må nok lære meg å vere litt snarare i vendinga. Eg verkte i beina etter å ha trakka rundt på kjøkkenet så lenge, men etter kvart som eg gjekk ute, vart eg betre.
No lurer Nils på om han skal ut og fiske i morgon. Han tenkjer på dei som bur i innlandet og ikkje har tilgang til fisk.


PS: Det blei litt feil farge på bilda i dag, litt for gule -på ein måte. Treet øvst oppe er i røynda mykje finare. Det er mørke-RAUDT.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...