lørdag, august 30, 2014

Dagbok 2014: 30.august

Klokka er 22.10, temperaturen ute er + 14grader og i dag har det vore overskya.
Det har ikkje skjedd så mykje i dag. Vi var ein liten tur nedover før middag, vi var på biblioteket og på Amfi. Vi var innom Gjenbruk og tok mål av ørten bilderammer, men ingen av dei passa til bilda våre. det enda med at eg kjøpte ei grøn glasskål til 30 kr for ikkje å gå ut heilt tomhendt.
Til middag i dag koka eg risengrynsgraut, og så hadde vi litt spekemat.
Etter middag måtte Nils bort på terminalen for å fiske ! Eg vart liggande på sofaen og lese bok.
No i kveld har eg lese ut boka mi, og så har eg rippa dei to krimbøkene eg lånte på biblio i dag.
Og så har vi sjølvsagt sett "Skal vi danse". Det blir mange timar framfor TV-en framover, men eg har programmet på serieopptak. Kjekt å sjå programmet utan reklamepausar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...