onsdag, august 27, 2014

Dagbok 2014: 27.august.

Klokka er snart 21.00, temperaturen ute er + 13 grader C, og det er fint, lettskya vêr. Vi har hatt ein fin og sommarleg dag.
Eg hadde ein del "kontorarbeid" som eg måtte gjere i dag, og no er eg ferdig med det. Har skrive eit lite avisinnlegg, og printa ut songar som eg har hefta i hop. Litt artig å gjere slikt arbeid som eg var så van med før.
Vi var ein liten tur til Vik f.m.; eg måtte sikre meg fargekassettar til printeren og rikelig papir, Nils skulle ha motorolje til båten.
Etter lunsj fekk båten botnsmørning, og eg shina opp kjøkkenet.Ikkje hagearbeid i dag.
Middag åt vi relativt seint, så eg fekk meg ei stund med lydbok på altanen, før eg sette i gang med å steike makrell.  Det var vel siste makrellmiddagen i år, men jammen smakte det godt denne gongen også. Vi et ikkje alltid like sunt, men vi et i alle fall mykje fisk!
Det er meldt fint vêr i morgon også, vi får passe på å vere mest mulig ute før hauststormane kjem.
Eg er litt fortvila over denne lærarstreiken, og over at rektorane ikkje stiller seg solidarisk med lærarane. Synest at KS snart må besinne seg.

1 kommentar:

solveig sa...

Det er eg heilt samd i!

Dagbok 2024: 17.april

                Dette var pynten på "Vernet" i fjor. Det kjem vel ein likeins i år. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er + 9 gr...