mandag, august 11, 2014

Dagbok 2014: 11.august

Klokka er no ca 20.30 Temperaturen ute er + 20 grader, max i dag var ca +25 grader. 
Dagen starta med overskya og grått vêr, men medan vi kvilte middag skein det opp og vart heilt strålande.
Før middag fekk eg vaska og rydda to innhaldsrike skap på kjøkkenet, det er slikt arbeid som ofte vert utsett fordi eg treng litt hjelp i "høyden", og det hadde eg i dag. Godt alt som er gjort.
Til middag i dag blei det fiskekaker frå frysaren, men mykje godt tilbehør, salat m.m.
Etter middagskvild og kaffi vart det ein tur på Rjåneset for å ause båten, då vart det også ein tur på stigen, og  litt soling på benken.
Då vi kom heim var det fotosession i hagen, leigebuaren skal selje brudekjolen sin, mannen fotograferte og eg snikfotograferte.
Så var det tid for ny arbeidsøkt. Nils mol opp all eføyen som eg hadde rive raus frå muren, og så plukka eg litt rips. Vi held enno på med det første treet, det er som ei Sarepta krukke, blir aldri tomt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...