fredag, august 22, 2014

Bok nr. 53 - 2014: Og været skiftet og det ble sommer og så videre

No har eg lese om att ei bok som eg las på solseng no i sommar. Margrete las den etter meg, og vart begeistra for den. Då forstod eg at eg hadde gått glipp av noko, og derfor tok eg og høyrde om att dei fem platene. Eg hadde ikkje anna lesestoff tilgjengelig, og når ein reinskar plommer, må ein ha litt å høyre på. Eg angrar ikkje på at eg las boka om att, for eg må ha vore noko bortreist i tankane første gongen eg las den.Hermed er den anbefalt. Les gjerne det Margrete skreiv om boka.

1 kommentar:

arieldog sa...

Ja, eg vart litt overraska over at du ikkje hadde likt den betre, sidan vi plar ha lik smak.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...