søndag, juli 20, 2014

Bok nr.47 - 2014: Flaskepost fra P

Det er andre gongen eg les denne boka. Litt spesielt å lese krim om att, men med min dårlige hukommelse går det godt an.Og eg får så mykje meir med meg når eg les om att.
Eg har lese heile serien om Avdeling Q, og desse bøkene er GODE. Det handlar om så mykje meir enn det å fange forbrytarar. Eg vil anbefale å høyre dei som lydbøker.
Eg har brukt litt for lang tid på boka denne gongen, sidan det ikkje blir lese så mykje når vi har besøk. Det er ein fordel å lese mykje samanhengande, sidan her er mange "parallellhandlingar" å henge med på.
Det er ikkje nødvendig å lese dei i rett rekkefølge, men det er ein fordel.
1. Kvinnen i buret.
2. Fasandreperne.
3. Flaskepost fra P.
4. Journal 64.
5. Marco-effekten.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...