tirsdag, juni 17, 2014

Dagbok 2014: 17.juni

Klokka har passert 19.00, og ein fotballkamp er på gang. Ute er det regn, skodde og grått, men eg kan sjå lyset frå sola gjennom skodda.Temperaturen er + 13 grader C. 
Før middag var det overskya og opplett. Nils for ut for å fiske i halv- åttetida, og eg stod opp litt etterpå. Eg  kan ikkje planlegge så mykje utan bil og sjåfør, så eg sette ein brøddeig til å begynne med. Det er ikkje det at det lønner seg så veldig økonomisk å bake sitt eige brød, men det er no greitt å ha i hus, og så kan ein lage det grovare enn det som er å få kjøpt.
Eg har eit hageprosjekt som eg jobbar med innimellom, det medfører mykje ryggbøying, så eigentlig skulle eg late det vere, men så er det slik at eg har så lyst! Mens eg dreiv med mitt hadde dei eit anna prosjekt på gang hos naboen. Eg måtte nedom og "rettleie" dei litt, men eg kan ikkje ta æra for at dei fekk opp den store steinen til slutt. For nokre år sidan rydda Nils og eg dette hjørnet av nabotomta og sådde i, men så vart huset ståande tomt i fleire år og alt grodde til igjen. Eg synest det er kjekt å følge med på slike prosjekt.
Eg måtte inn att til brøddeigen min som eg nesten hadde gløymt, det var like før den rann over kanten.
Måtte sjølvsagt ligge på sofaen ei heil stund etter lunsj, før eg var arbeidsfør igjen. Det blir ikkje meir tungarbeid i dag, men eg fekk rydda fint opp på kjøkkenet.

Nils kom att med fin, feit makrell, og no har vi kokt ein stor porsjon som vi skal nyte i morgon med agurksalat og rømme til.I dag vart det Taco.
Eg sit mykje på datarommet, med lydbok, og strikkar mens Nils ser fotball. Begge får vi  gjere det vi likar best.Det er heilt greitt.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...