torsdag, juni 26, 2014

Dagbok 201: 26.juni

Klokka er 21.15. Temperaturen er + 13 grader C. Det har vore fint, lettskya vêr i dag også, finast mot kveld. Vi har framleis litt kald vind, så det er best å halde seg på altanen.
I dag har det ikkje skjedd så mykje. Eg brukte føremiddagen til å vaske og støvsuge til helga, det blir fort mykje rusk og rask i huset når ein går så mykje ut og inn. Eg har halde meg unna hagearbeid i dag, sidan eg har dårlige erfaringar med bøy og tøy. I staden har eg lege på solsenga med lydbok.
Nils har helde på med reparasjon av grasklippar i dag også. No virkar maskineriet, men han er ikkje heilt sikker på om den ikkje tek fyr igjen.
Til middag i dag vart det kjøpepizza, det er heilt OK ein gong i blant.
Har ikkje høyrt frå barna i dag, men så vidt eg veit er Solveig  & Co er i Milano, Margrete i Trondheim og Rasmus i Legoland framleis. Det var i dag "Lommerosk" skulle spele i UKM -men eg veit enno ikkje korleis det har gått.
Eg har ikkje vore lenger enn ut på altanen i dag, men i morgon skal eg på kafe i lag med ei veninne og høyre Rønnaug Kleiva lese frå ei av bøkene sine. Forfattaren Rønnaug Kleiva er ein tidlegare kollega. Ho er her i samband med Dei nynorske festspela.
No skal eg sjå eit TV-program om Maria Montesorri.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...