søndag, januar 12, 2014

Dagbok 2014: 12.januar

Klokka er ca. 15.00, temperaturen ute er minus 3,5 grader C. Vêret er fint og lettskya, men eg er ei pyse og har ikkje kome meg ut til denne tid. Nils var ein liten tur før middag. Eg har gjort litt "kontorarbeid" i dag, strikka litt og laga middag. I dag blei det steikt sei av fisk som ikkje har vore frosen. Det er noko av det beste eg veit og vi har ofte slik mat om sundagane. 
Elles har det skjedd veldig lite så langt i dag.
Eg skulle hatt lyst og vore på nyttårskonserten til Hornmusikken + div. andre. Men så mykje lyd er plagsomt når ein har tinnitus. Eg har det best når det er stilt, men hadde nokon av barnebarna vore med, så hadde eg sjølvsagt stilt opp. Viss Nils hadde hatt lyst, hadde eg også vore med. Slik er det med den saken.

1 kommentar:

Marie sa...

Så koseleg å få ta del i kvardagen din gjennom bloggen din :)

God sundagskveld :)

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...