fredag, desember 27, 2013

Dagbok - 2013: 27.desember

Klokka er 19.30. Temperaturen ute er ca +9 grader C, det har vore opplett og lyst i dag, til ei forandring. Ja, det var til og med lyst då vi stod opp, men det kjem ikkje av at sola har snudd.
Elles har det skjedd veldig lite i dag. Før middag støvsuga eg på stova, men så gikk vi ein tur mens det enno var lyst og fint. Til middag hadde vi restar frå i går, og så las eg ei stund i boka som eg held på med, mens eg strikka på ein lest. Same procedure som før jul. No ropar Nils at kaffien er klar, så det er best eg møter opp.
Når ein legg ifrå seg ting heilt tilfeldig, kan det få fram rare assosiasjonar:

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...