mandag, desember 16, 2013

Dagbok 2013: 16.desember

Klokka er19.00, temperaturen ca +2 grader C og det regnar innimellom. Men temperaturen går litt opp og ned, så somme tider kjem det sludd. Var innom yr.no i dag, og der står det svart på kvitt at det ikkje er sjanse for kvit jul i år, med mindre ein reiser til fjells eller til Troms og Finnmark. Eg synest det er litt trist, men så slepp vi kulde.
I dag var Nils nedover og fikk sendt pakken til Rasmus, og så skulle han klippe seg, men frisøren hans hadde stengt. Dei fleste frisørane har stengt på mandagar, men ho som klipper Nils plar ha ope.
Eg var relativt flittig i dag. Først pussa eg alt av kopar og messing, så pusse eg stuevindua på innsida etc. og pynta eine hjørnet av stua til jul, så no har vi både lilla og raudt. Gjer det noko? Etter ein kaffikopp tok vi ei handlerunde til Vik. Henta ein pakke på posten, handla litt julegåver og litt mat. Då vi kom heim steikte vi sei til middag. Då vi hadde ete, var klokka 17.00 og vi tok ein pause før kaffi.
Nils driv og styrer med noko fiskegreier, han har så mange idear om fiske og fangst..........Eg har betalt nokre rekningar på den velsigna nettbanken!
Fekk langt brev i posten frå utflytta ørstingar i dag. Eg hadde planar om personlige julekort i år, men det blir vel ein mail i siste liten i år også. Liten vits å skrive lange julebrev til folk ein har daglig kontakt med via FB og mail.
Eg tenkjer på Rasmus som skal opererast i morgon. Eg er glad for at dei har Wenche sine foreldre så nært, når vi er så langt borte. Det er ikkje "berre berre" når han far sjølv i stova blir sittande med gipsa fot.
I dag har Roy Morten, yngste guten til Mimi og Rolf fødselsdag. Han vart fødd om bord i legeskyssbåten på veg inn byfjorden i Bergen for 34  år sidan.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...