tirsdag, september 10, 2013

Dagbok 2013: 10.september

Klokka er snart 19.00. Temperaturen ute er +15 grader, det er opplett, men skodde langt nedetter fjellsidene. Det såg ei tid ut til at den skulle lette, men det skjedde ikkje.
I dag var vi litt tafatt sidan vi ikkje hadde planlagt noko. Nils ringde bort i Volda og spurde etter bilen vi såg på i går, men vi tykte det var lang leveringstid. Derfor stakk ned på butikken her, der vi har kjøpt fleire bilar før. Denne gongen galdt det Nissan. Dei hadde bilen ståande, og vi fekk ein bra pris. Nils kom heim og henta meg, eg får lov å uttale meg, sidan eg skal betale halve bilen. Eg var fornøgd med det eg såg, og fargen var grei. Dei hadde ein annan gråfarge som var litt mørkare, men det var ein dyrare bil. Bilen er lys grå metallic, ikkje ulik Note-en som vi hadde. Eg hadde krav til sittekomfort -og ville gjerne ha ein litt høg bil med store hjul. Og det fekk eg. Vi har skrive under kontrakten, og får den levert torsdag i neste veke. Så håper vi på fine køyreforhold framover hausten, så vi kan reise på turar.
Med det same stakk vi innom optikaren og bestilte time til fredag. Brillene mine er rett og slett utslitne, ser ikkje klårt på midten.
Elles er eg skuffa over valet i går, men det står enno att å sjå om dei greier å danne regjering. Det er mange brikker som skal på plass.
Til middag i dag hadde vi fiskekaker i brun saus. Det var ganske vanlig før i tida, men vi brukar ikkje saus på fiskekaker utan  dei har vore frosne ei stund. Då synest eg det er greitt.
Så var vi ut og trimma av oss kaloriane. Nils slo med motorplenklipparen og eg med den elektriske, den er litt plundrete sidan eg må passe på ledningen heile tida. Men jobben vart gjort, og avlinga var stor.
Nils har funne seg ein fotballkamp, så eg får kanskje ta fram spøtet og lydboka.
I dag fyller Leon Roald år, og vi gratulerer.

1 kommentar:

Hildegard sa...

Gratulerer med bilkjøpet! Greitt å kjøpe bil nær der ein bur, er vår erfaring.

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...