onsdag, september 11, 2013

Dagbok 2013: 11.september

Klokka er ca 19.30. Temperaturen er + 15 grader, det er lettskya og litt sol. Tidlegare i dag var det ein del skodde, det regna sist natt, men då eg stod opp i dag skein sola. Ikkje så verst det.
Etter at eg hadde gjort litt husarbeid, tok vi ein tur til Volda for å kjøpe kjøtt hos Jakobsen, det er noko vi gjer av og til.Men gløymde å ta med boka eg skulle levere på biblioteket der borte, så den får eg levere her i staden. 
Var innom Amfi også og handla litt, før vi for heim og laga middag. I dag koka Nils salta lange. Etter ein  pause gikk vi ut i hagen og plukka plommer. Vi har innsett at vi ikkje klarer å ete opp alt, så i dag koka vi sylte av 6,5 kilo. Til så mykje plommer brukte eg berre 500 gram fruktsukker, då kan Nils ete sylta også. Plommene er veldig søte i seg sjølv, så det trengs ikkje så mykje ekstra søtt. Elles så pratar vi med naboane og kosar oss i det fine haustvêret. No vurderer eg å gå ein liten tur.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...