onsdag, august 14, 2013

Dagbok 2013: 14-august

Klokka er snart 21, temperaturen er +12 grader C og sola skin på andre sida av fjorden.
Eg var sikker på at eg skulle vakne til sol frå klår himmel i dag, men så vel var det ikkje. Klokka var fem på ettermiddagen før sola var skikkelig framme. Men det har vore heilt greitt vêr i og med at det har vore opplett.
Nils har lova Sondre, ein nabogut, at han skulle få vere med ut og fiske makrell, og i dag tidlig for dei av garde. Dei kom heim med rikelig makrell pluss ein del småsei. Dei av naboane som melde seg, fekk vere med å dele fangsten. Makrell er ikkje noko ein vil ha for mykje av.
Mens mannfolka var ute og fiska, fekk "mor" vaska og støvsuga heile leilegheita. Så åt vi restar frå i går, før vi tok ein pause på sofaen.
Litt hagearbeid vart det seinare, klipping av plenane på oppsida av huset og reinsking av blomsterbed.
Eg la meg ut på altanen og sola meg så lenge der var sol, og så gikk eg ein tur rundt i nabolaget med bok på øyret. Og enda ein dag har gått over i historia.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...