torsdag, juli 25, 2013

Dagbok 2013: 25.juli.


Klokka er 20.30, temperaturen er + 23 grader C, max temp var + 26 grader og  sola har skine i heile dag. Say no more.
Før middag klipte vi litt gras etc. i hagen, Nils med plenklippar, eg med kantklippar. Det vart også tid til å prate litt med naboar.
Eg hadde i grunnen tenkt meg ein tur på biblioteket, sidan eg las ut boka om Ove. Men så fann eg ut at eg hadde tre ulesne bøker liggande på datamaskina, så eg utsette bibliotekturen til i morgon.Seinare oppdaga eg at eg hadde lese den eine ab dei tre bøkene før, den andre mangla siste plata og på den tredje hadde maskina greidd å blande plate nr.2 og 3. Veldig festlig, men eg klarer meg sikkert til i morgon.
Låg ei stund på solsenga og las, men det er relatvt heitt på altanen, så det blir ikkje så lenge om gongen.
Har ikkje hatt middag før i dag, så no i kveld mekka eg i hop ei spikersuppe av ymse ingrediensar eg fann. Begynte med linser, vatn, bulliong og kvitløk.Så hadde eg i inntørka restar av spekepølser, morr og bacon. Gulrøter, eit par stilkar selleri, ein halv paprika, vårløk etc. hamna i suppa, og den vart god den. Vi åt så sveitten rann, for sant å seie hadde den høvd betre ein kald vinterdag. Eit godt tips viss ein vil lage ertersuppe og ikkje har lagt i vatn erter, er å bruke linser i staden, dei kokar på no time.
Det gikk ikkje så bra med hødd i Kasakhstan, dei tapte 2-0. Men så var dei så smarte der borte at dei nekta to av dei beste spelarane til Hødd visum. Slik kan det også gjerast.
Eg fekk tatt bilde av månen i går også på om lag same klokkeslett som kveldane før, no var har eit godt stykke lenger aust.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...