lørdag, juli 27, 2013

Bok nr. 38 --2013: Post mortem.


Eg har ein mistanke om at eg har lese denne boka før ein gong, men det gjer ingen ting, for eg hugsar ikkje noko. Boka er godt skriven . Det er ingen vanlig detektivroman,. Det er ein "intelligent" roman, på den måten at her er mykje fagkunnskap både om patologi og data. Eg vil ikkje påstå at eg forstår alt like godt, men eg synest det er interessant.
Fortellestemma er dr. Scarpettas, ein kvinnelig rettspatolog. Ho finn fram til den skuldige seriemordaren ved hjelp av tankearbeid, samtalar og data. Boka er ikkje spennande i vanlig forstand. Men eg likte den godt. Opplesaren er veldig bra.
Boka er såpass gammal at der er ikkje så mykje å finne på nettet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...