søndag, juli 14, 2013

Bok nr.34 - 2013: Inferno


Dette er ei bok som ein bør lese på papir, elles kan ein gå litt i surr i namn etc.Eg har lese lydbokutgåva. 
Eg har lese mange bøker at Dan Brown, og dette er neppe den beste. Heller ikkje den mest spennande, men likevel vel verdt å lese. Vel å merke på grunn av innhaldet, språket er nokså middelmådig.
Dan Brown tek oss med på rundtur i Firenze, Venezia og Istanbul, skildrar byane og viser oss kunstverka. Det er interessant.
Det store problemet han tek opp i denne boka er: "Kva kan vi gjere for å hindre at jorda vert overbefolka ?" Noko som kjem til å skje om ikkje naturen eller menneska sjølve grip inn. Eg synest at problemstillinga er interessant, og eg likar mykje av informasjonen eg får om dei ulike byane, men eg ser på nettet at det er mange ulike meiningar om denne boka. Les den sjølv og gjer deg opp di eiga meining, det er mitt beste råd.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...