torsdag, april 11, 2013

Dagbok 2013: 11.april

Klokka er 19.30, temperaturen + 4 grader C og vêret har vore strålande i heile dag. Det einaste eg ikkje likar er at det er så kaldt, særlig tidlig på dag. Men så er det fint å sjå ut glaset å møte synet på bildet over.
I dag skulle eg vere hos frisøren klokka 11.00, så det var ikkje vits i å sette i gang med så mykje før den tid. Då klokka var vel  10 ringde telefonen, og eg vart mint om eit møte eg skulle vere på. Kva tid?  NO!  Eg hadde ikkje gløymt møtet, men det var vore diverse mailar med endringar av tidspunkt, og så har eg rett og slett ikkje fått med meg det siste. Eg hatar å vere upresis og upålitelig, men i dag måtte dei greie seg utan meg, og det gikk heilt fint. Eg kom meg til frisør og fekk etablert sommarsveis og skikkelig kort hår. Nils køyrde meg halve vegen fram i Mosmarka, resten gikk eg.
Etterpå handla vi inn litt mat, og i dag kjøpte vi ein kylling på deling til middag. Det var ikkje den store smaksopplevinga, for å vere ærlig.
Etter middag har eg berre lata meg, låg lenge på altanen med lydbok, men så gikk eg ein skikkelig tur i kveld.Føler det som om eg har "skulka jobben" i dag. Nils har vore litt flinkare, for han har kløvt ved.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...