lørdag, mars 02, 2013

Dagbok 2013: 2.mars


Klokka er no vel  14.30, og vi har nettopp hatt oss eit herremåltid med steikt sild. Ute er det +2-3 grader C og vekselsvis regn, snø,sludd og hagl.Bilda av Ørstafjorden tok eg då vi var nedom Amfi og handla litt før middag. Ja, etter 3-4 månader med stort sett berre sol og finevêr føler eg at vêret er blitt meir normalt igjen. Og no kan vi roe ned og vere heime, kose oss inne.Det er litt stressande med så mykje fint vêr.(Men det er no det vi helst vil ha uansett.)
Vi hadde eit lite ærend nedover, for det var noko vi ikkje fekk tak i i går. Fekk ikkje tak i det i dag heller enda vi var innom to butikkar. Derimot møtte vi mykje kjekke folk på Amfi, nokre av dei hadde vi ikkje sett på lenge.
I dag er det UKM i Volda og Eirik og bandet Lommerosk deltek i år også. Skulle vore der og heia på han, men klarer ikkje lydnivået. Blir heilt dårlig når eg tenkjer på at desse ungdommane som spelar og høyrer på såg høg musikk, kjem til å ende opp med hørselsproblem og tinnitus.
I dag kan vi gratulere Marianne i Innvik med dagen. Ho vart fødd den tida vi budde på Engeset, så det begynner å bli nokre år sidan.
Nils har på TV-en og ser skirenn, eg har ikkje sett sport i det heile tatt denne vinteren, greier ikkje å få opp interessa.Det er så mykje heile tida.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mai

Klokka er no 17.56 , ute er det overskya, opplett hittil og berre +16 grader, det var litt av ein overgang, og eg likar det ikkje. Og no er ...