fredag, februar 08, 2013

Dagbok 2013: 8.februar

              Olavsgata ca klokka 14.00. Mørke skyer inn frå vest.

Klokka er no ca 15.00, temperaturen er minus 2 grader og det held på å skye over. Tidlegare i dag var det strålande kaldt. Vi var til Vik ein tur, der var det minus 9 grader, men då vi kom heim var her minus 3. Sola gjer sitt. Slikedagar seg eg bort til Melle der vi budde før og minnest dei iskalde, sollause vintrane i eit gammalt hus. No er vi på solsida, og takk for det!
I dag har det ikkje blitt gjort mykje, berre litt husarbeid og så ein liten handletur. Då vi kom heim monterte Nils opp sparken så eg fekk meg ei runde i nabolaget mens sola var framme. Han har ikkje noko mein etter dukkerten i går, vart ikkje kald eingong.
No vil eg ønske alle ei god helg.
Her ser vi opp til huset vårt (raudt) frå Olavsgata.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...