mandag, februar 11, 2013

Dagbok 2013: 11.februar

Klokka er snart 13.00. Då vi stod opp i dag var det klårt og skikkelig kaldt. Men det varte ikkje lenge før det kom lette skyer frå aust, og no er temperaturen oppe i minus 2 grader på trappa vår. Nede i Vik var det minus 8 grader C.
Nils skulle på legesenteret og ta nokre prøver i dag, og mens han var borte, såg eg "Halvbroren" på data. Faktisk synest eg det er veldig greitt, og lett å konsentrere seg framfor dataskjermen. Grunnen til at eg måtte sjå episoden om att var at tekstinga fall ut i går, og då vart det for meg som å sjå stumfilm - skjøna lite og ingenting. No må eg berre enda ein gong skryte av denne fantastiske serien. Noko av det beste som har vore laga for norsk TV. Eg er særlig imponert over "Frank".
Eg måtte til Vik i dag og skaffe meir garn til strikkeprosjektet mitt. Så tok vi ein tur ut og "såg etter båten" med det same, og eg fekk gå ein liten rask tur på stien. Nils hadde med seg fiskestong og skulle prøve å fiske opp att kleppen som han miste på sjøen sist han fiska, men i dag var det is på hamna. Eg har (nesten) alltid knipsekameraet i lommen og tek litt bilde.
No skal eg lage blomkålsuppe og litt anna til middag. Vaskemaskina gjer jobben med klesvasken, så det er ikkje all verda å gjere for husmora.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...